Valenciŕ / Castellano  ·  TEL. 961 329 017 · EMAIL escuela2@escuela2.es

TEJIENDO MARIPOSAS

LLIBRE 50E2

Presentem la versió digital de "Tejiendo Mariposas" el llibre que recull 50 anys de la història d'Escuela 2.

Des que va sorgir la idea de recuperar en un llibre la memòria d'aquests anys, pensem a fer-lo a través d'una doble versió, una en format de paper i una altra en una versió digital.

Crear aquesta versió digital ens permet utilitzar-la com a amplificador del relat, afegint informació amb continguts variats a través de l'accés link en aquesta pàgina.

Selecció de textos escrits, àdios i videos , aportats en el procés del desenvolupament del llibre, dels quals s'inclouen fragments en el llibre de paper.

Recopilació de diferents números de la revista des del 2001 al 2019.

Arran de la publicació del llibre "Tejiendo Mariposas", van anar arribant fins a la nostra memòria llocs i moments. Els seus noms formaven part d'un vocabulari molt personal d'Escola. Significats i paraules que formen part del nostre vocabulari particular. I se'ns va ocórrer que tal vegada ajuntant i ordenant totes aqueixes referències comunes podíem elaborar una guia a manera d'enciclopèdia particular d'aquests cinquanta anys d'Escola 2. Finalment ens va eixir un glossari de 180 entrades que complementa el llibre i amb el qual podem recórrer, a ratets, l'Univers de Escuela2.

Arxius d'interčs