Valenciŕ / Castellano  ·  TEL. 961 329 017 · EMAIL escuela2@escuela2.es

ESTEM PROPET

23-03-2020

Estimades famílies:

Més que mai us tirem en falta i molt més als vostres fills i filles. Esperem que esteu totes bé.

Com a conseqüència de l'aplicació de les mesures adoptades per les diferents "autoritats competents" la nostra escola romandrà tancada fins nou avís. Anit mateix se'ns va comunicar el tancament total dels centres, descartant la necessària presència de personal "de guàrdia”, convidant-nos de nou a impulsar tant com siga possible el teletreball, l'organització a distància de les tasques ordinàries.

A nivell educatiu la resposta us la oferim a través de la nostra plataforma Clickedu, on vosaltres i les vostres filles i fills trobareu la informació que us puga ser rellevant, fonamentalment propostes educatives i activitats d'estudi i entreteniment. També les qüestions emocionals són importants per a totes, a partir de les reunions d'etapes d'aquesta setmana anireu tenint contacte i comunicació amb les tutores/rs a través de les diferents vies que cada equip de treball millor considere. Per suposat, qualsevol necessitat individual que tingueu, no dubteu en posar-vos en comunicació amb les tutores, les caps d'estudis o la direcció de l'escola.

A nivell administratiu donarem tot tipus d'atenció per mitjans telemàtics, el nostre telèfon i els nostres correus electrònics continuen sent els mateixos. La web, Clickedu i el correu seguiran sent canals oberts.

A nivell de serveis, com no pot ser d'una altra manera, donada la seua naturalesa presencial, queden suspesos fins la seua reposició quan ens reincorporem.

En qualsevol cas, totes les mesures adoptades ho seran de manera que quede garantida l'atenció a les necessitats de les persones que formem la nostra Comunitat Educativa, així com als possibles requeriments de les Administracions competents (educativa, sanitària, laboral).

Respecte a les activitats previstes fora del marc temporal de les actuals instruccions, podem avançar la suspensió definitiva dels viatges internacionals programats per al pròxim trimestre així com el segur emplaçament de la nostra festa de la primavera. Qualsevol altra decisió serà adoptada a l'empara de la normativa vigent en cada moment (la variabilitat i la incertesa ens impedeix prendre decisions a més plaç…).

Continuarem atentes a les indicacions de les diferents Conselleries, compartint-les amb vosaltres tan ràpid com ens siga possible pels mitjans habituals.

Respecte a les conseqüències econòmiques de les decisions de suspensió o ajornament, en breu us informarem de les mesures proposades, les quals seran previament comunicats al Consell Escolar.

Agraïm el recolzament i comprensió que ens esteu oferint, i us preguem paciència quan no poguem donar resposta immediata a les vostres demandes.

Amb la col·laboració i el bon fer de totes, confiem en gestionar la situació de la millor forma possible per a que el nostre treball redunde en mútua satisfacció.

Cuidem-nos!!

Escuela 2