Valenciŕ / Castellano  ·  TEL. 961 329 017 · EMAIL escuela2@escuela2.es

Serveis

Transport

Hola, Família:

La nostra empresa de transport és Autocars Alegre.

Us recordem les normes per a ús de la nostra ruta escolar:

Per a qualsevol avís, el telèfon de l'escola és 96 132 90 17.

Us recomanem estar uns minuts abans de la parada a l'horari marcat en les rutes.

Al matí, si l'autobús arriba a la parada i no esteu us esperarem “2 minuts”. Transcorregut este temps seguim la ruta. Si el bus arribara abans us esperem fins a l'hora establida en la ruta.

Podeu canviar de parada en la ruta del matí sense previ avís, si es tracta d'un canvi puntual. Si anara per a diversos dies, igual en la ruta de matins com en la de vesprades, haureu de comunicar-ho a la secretària de l'escola.

A les vesprades per a qualsevol canvi de parada heu de cridar a l'escola abans de les 16:15h.

Si arriba el bus a la parada de vesprades i no ha arribat cap adult per a arreplegar al xiquet o la xiqueta (menor de 12 anys), El bus esperarà 2 minuts (per a no allargar la ruta a la resta d'alumnat), avisaran a l'escola i mentre es localitza a la família, el bus seguirà la seua ruta. Una vegada localitzada la família acordarem en quina parada s'arreplegarà.

Només en el cas de ser major de 12 anys (alumnat de secundària) i amb autorització dels representants legals, l'alumnat podrà baixar sols en la seua parada.

Qualsevol avís que hàgeu de fer a les tutores dels vostres fills us preguem que ho feu a través del correu o cridant a la secretària de l'escola. Si heu d'entregar alguna medicació dels vostres fills a l'acompanyant, poseu-la en una bossa amb una nota per als tutors indicant: nom i cognom, horari, dosi i els dies que calga donar-li-la. (Així evitem allargar les parades del bus i podem anar en hora.)

Els primers dies de curs sempre podem fer algun ajust en l'horari, comptem amb la vostra paciència i comprensió.

Gràcies per la vostra col·laboració perquè el funcionament de la ruta siga la més curta possible per als vostres fills i filles i per descomptat agradable.